شهرکرد؛

همواره قدردان رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز باشيم

استاندار چهارمحال و بختياری تأکید کرد: باید همواره قدردان از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز باشيم.

همواره قدردان رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز باشيم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سليمانی در همایش تجلیل از آزادگان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با ايستادگی و مقاومت در مسير ارزش های اسلام و انقلاب، حقانيت خود را به جهان ثابت كرديم، گفت: از آن زمان تا كنون هيچ قدرتی نتوانسته است به نظام جمهوری اسلامی آسيب برساند.

وی تصريح كرد: ايران اسلامی امروز بيش از گذشته آمادگی مقابله با دشمنان را دارد و برای تداوم اين اقتدار بايد ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ و زنده نگهداشت.

سلیمانی، ارزش های دوران دفاع مقدس را بهترين الگو و شالوده برای اجرای برنامه های فرهنگی كشور دانست و با تجلیل از ايستادگی و مقاومت آزادگان در سال های اسارت، افزود: باید همواره قدردان از خود گذشتگی رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز باشيم و آن را الگو قرار دهيم.

وی ادامه داد: اتكا به خدا، آرمان های امام راحل، رهنمودهای حكيمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و بسيج عمومی مردم الگويی است كه با بهره گيری از آن می توان در تمامی عرصه ها و مقاطع مهم سربلند و پيروز بود.

گفتنی است: همایش تجلیل از آزادگان چهارمحال و بختیاری همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، مسئولین استانی، آزادگان و ایثارگران در شهرکرد برگزار شد.

آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق، در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ پای به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
 
استان چهارمحال و بختیاری دارای ۵۲۶ آزاده دوران دفاع مقدس می‎باشد و تا کنون ۱۶ نفر آنان به شهادت رسیده‌اند که شهادت ۸ نفر آنان در دوران اسارت صورت گرفت.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار