شهرکرد؛

مهم‌ترین دغدغه آزادگان حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین دغدغه‌های آزادگان است.

مهم‌ترین دغدغه آزادگان حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در همایش تجلیل از آزادگان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تأکید کرد: دیگر دغدغه آزادگان سرافراز و دلسوزان نظام این است که مبادا جامعه اسلامی راه شهیدان را فراموش کند.

وی، ایستادگی مسئولان نظام در برابر دشمنان با الگوگیری از مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام را ضروری دانست و افزود: دستبرد به بیت‌المال، بی‌عدالتی و تبعیض، نفوذ بیگانه در کشور و تسلیم در برابر دشمنان از مهم‌ترین اموری است که آزادگان و ایثارگران را آزرده خاطر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ارزش‌های قرآنی باید در شئون مختلف نظام اسلامی حاکم باشد، ادامه داد: باید روش ائمه اطهار (ع) سرلوحه برنامه ها و فعالیت ها قرار گیرد.

نکونام تأکید کرد: باید با تبیین و ترویج ارزش های قرآنی، از نفوذ و گسترش فرهنگ اشرافی‌گری و گرایش به دنیا در جامعه جلوگیری کرد.

امام جمعه شهرکرد، شکل گیری واقعه کربلا را نتیجه گسترش فرهنگ اشرافی‌گری دانست و اضافه کرد: اتکای به خدا، امدادهای امام عصر (عج) و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری نقاط امیدی است که نظام اسلامی با تکیه بر آن‌ها از تهدیدهای موجود در امان می‌ماند.

گفتنی است: همایش تجلیل از آزادگان چهارمحال و بختیاری همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با حضور مسئولین استانی، آزادگان و ایثارگران در شهرکرد برگزار شد.

آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق، در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ پای به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

استان چهارمحال و بختیاری دارای ۵۲۶ آزاده دوران دفاع مقدس می‎باشد و تا کنون ۱۶ نفر آنان به شهادت رسیده‌اند که شهادت ۸ نفر آنان در دوران اسارت صورت گرفت.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: آزادگان ، شهرکرد ، 26 مرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار