اردبیل؛

ایجاد یک هزار فرصت شغلی در مناطق محروم و روستایی اردبیل

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده تا پایاان امسال بیش از یک هزار فرصت شغلی در مناطق محروم و روستایی استان اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جهانبخش نژادجواد در جلسه بررسی اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار مددجوی فرش‌باف تحت حمایت کمیته امداد استان بوده که این فرشبافان سالانه بیش از 11 هزار مترمربع فرش تولید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال طرح‌های جاری کمیته امداد در زمینه فرشبافی افزایش چشمگیری نسبت به سال‌های قبل دارد، بیان کرد: امسال 2 هزار و 303 طرح جاری در زمینه فرش، گلیم، جاجیم و ورنی‌بافی فعال است که تلاش داریم تا پایان سال این فعالیت‌ها را توسعه دهیم.

نژادجواد بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان را از دیگر برنامه‌‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: با قیمت‌گذاری‌های مناسب تلاش می‌کنیم محصولات تولیدی مددجویان را به فروش برسانیم که عین مبلغ فروش محصولات آنان نیز به صورت کامل به خود مددجو عودت داده می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه از سال 92 تا 94، چهار هزار طرح اشتغال در مناطق روستایی با اولویت مناطق محروم اجرا شده است، تصریح کرد: امسال نیز ایجاد یک هزار شغل در مناطق محروم یکی از اهداف مهم کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه زدودن چهره فقر و محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: کمیته امداد از طریق بازدید و بررسی مسائل روستاها و مناطق محروم، برنامه‌های مختلفی را برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم این مناطق در نظر گرفته است که برای انجام دقیق این اقدامات خواستار همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های متولی با این نهاد هستیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، ایجاد ، فرصت ، شغلی ، مناطق ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار