شریعت نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جلوی ورود کالاهای مشابه داخلی گرفته شود/ ضرورت افزایش تولیدات متناسب با ظرفیت کشور

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حمایت از کالاهای ملی، از ورود موارد مشابه ای که کشور ظرفیت تولید آن را دارد باید جلوگیری شود.

جلوی ورود کالاهای مشابه داخلی گرفته شود/ ضرورت افزایش تولیدات متناسب با ظرفیت کشورشمس الله شریعت نژاد، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برای حمایت از کالاهای ملی، باید از ورود مواد مشابه ای که کشور ظرفیت تولید آن را دارد، جلوگیری و  با ارایه راهکارهای تاثیرگذار، به گسترش هر چه بیشتر تولید دامن زد.

وی با اشاره به چند نکته از راهکارهای تاثیر گذار در گسترش تولیدات داخلی، افزود: جلوگیری از قاچاق، تسهیل اعطای وام های کم بهره به تولید کنندگان، نظارت بر کیفیت و هزینه ها و ... از جمله مهمترین راهکارهای تاثیر گذار در احیای بخش تولیدات داخلی هستند.

شریعت نژاد ادامه داد: دولت باید برای احیای بخش تولیدات داخلی برنامه های خود را در قالب برنامه ششم توسعه به مجلس شورای اسلامی ارایه دهد تا با بررسی های همه جانبه و با استفاده از اعطای بودجه مورد نیاز، تحقق این امر با همکاری دیگر دستگاه ها اجرایی امکان پذیر شود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت: البته خروج از رکود نیز نقش مهمی را در احیای تولیدات داخلی ایفا می کند که امیدواریم  دولت با تدوین راه کار های اساسی و با حمایت دستگاه های مختلف هر چه سریعتر از این ورطه عبور و با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری که سال جاری را بعنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند، شاهد بهبود شرایط فعلی کشور و حل معظلات موجود باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار