در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح شد؛

راه اندازی میادین موقت برای عرضه بدون واسطه محصولات کشاورزی به مردم

یکصد و بیست و هشتمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر با موضوع راه اندازی میادین موقت عرضه تولیدات ارگانیک در سطح شهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهربا هدف حمایت از تولید کنندگان خرد بومی و عرضه بدون واسطه محصولات کشاورزی برگزار گردید. به ریاست محمد ستارپور و با حضور اعضای کمیسیون و تعدادی از پژوهشگران و مخترعین فعال در حوزه خدمات شهری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

محمد ستارپور رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک هفته دولت اظهار داشت : ایام شهادت هفتاد و دو تن و شهادت دو چهرۀ صمیمی و فداکار اسلام رجائی و باهنر که در کنار یکدیگربه آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت رابه نام «هفتۀ دولت» در تاریخ انقلاب گشودند .

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را راه اندازی میادین موقت عرضه تولیدات ارگانیک در سطح شهر با هدف حمایت از تولید کنندگان خرد بومی محصولات کشاورزی اعلام نمود .

در ادامه جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون : موضوع راه اندازی میادین موقت عرضه تولیدات ارگانیک در سطح شهر با هدف حمایت از تولید کنندگان خرد بومی و عرضه بدون واسطه محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری در کوتاه ترین زمان لیست محل های مناسب جهت ایجاد محل های عرضه این محصولات را به کمیسیون اعلام نماید ، با توجه به ارتقاء بهداشت عمومی شهروندان و حفظ سیما و منظر شهری طرح انتقال صنف ضایعات فروشان به خارج از شهر در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید اداره کل راه و شهر سازی و تمامی شرکتهای خدمات رسان نسبت به همکاری لازم با این صنف و تسریع روند انتقال همکاری لازم را معمول دارند ، طرح های ارائه شده در خصوص بهبود کیفیت بتن پلاکهای بکار رفته در معابر و بهبود روند آبیاری درختان و فضای سبز سطح شهر ارومیه مورد بررسی قرار گرفت .

در ادامه مقرر گردید شهرداری همکاری لازم را با پژوهشگران این حوزه داشته باشد ، الزام شهرداری جهت تجهیز بوستانهای محله ای به سیستم روشنایی ، سرویس بهداشتی و لوازم تفریحی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار و در پایان مقرر گردید اعضای کمیسیون خدمات شهری بازدید از آخرین روند پیشرفت محدوده برگزاری جشنواره انگور ، دستاوردهای کارخانه ایران پاش و روند فعالیت سامانه 137 شهرداری را در دستور کار خود قرار دهند .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.