بازدید وزیر ارتباطات از بزرگترین اپراتور تلفن همراه کره جنوبی

محمود واعظی در ادامه سفر به کره جنوبی از بزرگترین اپراتور تلفن همراه این کشور بازدید و از حضور این شرکت در کشورمان استقبال کرد.

بازدید وزیر ارتباطات از بزرگترین اپراتور تلفن همراه کره جنوبیبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه هیئت همراه از شرکت "تلکوم" کره جنوبی که بزرگ‌ترین اپراتور این کشور است، دیدار کرد و آخرین دستاوردها و ظرفیت‌های این شرکت توسط مسئولان ارشد   این اپراتور برای وی تشریح شد.

در این دیدار وزیر ارتباطات ضمن تشریح سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی در توسعه صنعت ICT و منابع اختصاص یافته برای سرمایه گذاری در این صنعت، از علاقه‌مندی شرکت‌های کره جنوبی برای سرمایه گذاری در ایران استقبال کرد.

وی همچنین اظهار کرد: زمانی این همکاری‌ها نتیجه خواهد داد که همراه با سرمایه گذاری خارجی از منابع داخلی و بومی نیز بهره گیری شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در این چهارچوب وزارت ارتباطات حمایت کامل خود را از حضور شرکت‌های فعال در صنعت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران اعلام می‌کند.

گفتنی است مقامات این شرکت که در سفر رئیس جمهور کره جنوبی به ایران آمده بودند تمایل خود را در همکاری با کشورمان در حوزه‌های همکاری‌های بانکی، طراحی پروژه‌های شبکه ملی حمل و نقل از طریق IT، پروژه‌های آموزشی در سطح دانشگاهی و همچنین سایر خدمات عمومی از جمله دولت الکترونیک و سلامت را بیان کردند.

طبق این گزارش از آنجایی که شرکت تلکوم کره جنوبی بر اساس شاخص بین‌المللی حوزه ICT رتبه بسیار بالایی دارد، می‌تواند در این حوزه همکاری‌های مناسب و گسترده‌ای را با کشورمان انجام دهد.

در این دیدار نیز مقرر شد تا شرکت‌های ذی‌ربط دولتی و بخش خصوصی از جمله اپراتورهای ایرانی نسبت به معرفی پروژه‌های مورد نظر با توجه به نیاز داخلی اقدام نمایند.


منبع :روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار