ایلام؛

یک کشته در تصادف رانندگی در جاده های ایلام

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده ایلام - مهران خبر داد و گفت: در این حادثه شامگاه جمعه روی داد یک نفر جان باخت.

یک کشته در تصادف رانندگی در جاده های ایلامبه گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری اعلام کرد: در این حادثه که میان یک دستگاه پژو 405 تاکسی درون شهری و یک دستگاه سواری پژو پارس روی داد سه نفر از سرنشینان 2 خودرو هم مجروح شدند.

وی با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه سرعت زیاد و انحراف به چپ سواری تاکسی درون شهری اعلام شده است، افزود: در این حادثه راننده تاکسی در دم جان باخت.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: این حادثه رانندگی در محدوده کنجانچم کیلومتر 60 جاده ایلام - مهران روی داد.

به گفته وی، عرض کم و 2 طرفه بودن بیشتر جاده های ارتباطی استان ایلام بویژه جاده ترانزیتی و مهم ایلام - مهران این جاده ها را آبستن حوادث ناگوار رانندگی کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام یادآور شد: از رانندگان وسایل نقلیه درخواست داریم با توجه
به وضعیت جاده ها و 2 طرفه بودن آنها از تردد با سرعت زیاد و انجام سبقت غیر مجاز به منظور حفظ سلامتی خود و سرنشینان خودداری کنند.

جاده ایلام - مهران به طول 85 کیلومتر با توجه به تردد صدها دستگاه کامیون و تریلر حامل محموله های صادراتی و ترانزیتی، اتوبوس های حامل زائران عتبات عالیات و کاروان های راهیان نور و وسایل نقلیه شخصی و عمومی از پر ترددترین جاده های استان ایلام است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، راننده ، مهران ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.