ایلام؛

نقش حاج عباس عزیزیان در بسیج نیروهای مردمی و عشایر کم نظیر بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یکی از خدمات ماندگار حاج عباس عزیزیان از بزرگان ایل ملکشاهی در دوران دفاع مقدس بسیج نیروهای عشایر و مردمی برای دفاع از مرزهای استان ایلام و ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حاج عباس عزیزیان اعلام کرد: این مرد مومن و بزرگ در تمام دوران انقلاب بویژه دوران دفاع مقدس با بسیج نیروهای مردمی و عشایر نقش تعیین کننده ایی در حفظ وحدت و یکپارچگی نیروهای مردمی و عشایری منطقه داشت.

وی گفت: خدمات عباس عزیزیان چه در دوران دفاع مقدس و چه در صحنه های صلح و سازش و حل اختلافات در تاریخ استان ایلام ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: او نماد وحدت، ایثار و فداکاری و محور اخوت و برادری مردم شهرستان ملکشاهی با سایر ایلات و طوایف استان ایلام بود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این مراسم با تسلیت درگذشت بزرگمرد شهرستان ملکشاهی گفت: عزیزیان نقشی بی نظیر در وحدت و انسجام مردم این شهرستان در حضور در عرصه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی داشته است.

حسین کلانتری افزود: عباس عزیزیان نماد مهر و محبت، دوستی، صلح و سازش است و همه مردم استان ایلام او را به این صفات برجسته و شخصیت مرجع می شناسند.

وی اظهار کرد: وی گره گشای مشکلات فراوانی در منطقه بود که با تدبیرش حل و فصل شدند و نبود این مرد بزرگ ضایعه ای عظیم برای مردم شهرستان ملکشاهی است.

حاج عباس عزیزیان از بزرگان ایل ملکشاهی بود که خدمات ارزشمندی در طول حیاتش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با بسیج نیروهای مردمی و عشایری شهرستان داشت و در حل و فصل منازعات ایلی، قبیله ایی و خانوادگی نقشی تعیین کننده داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر پیکر این مرحوم نماز خواند.

عباس عزیزیان عصر چهارشنبه به علت کهولت سن و ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و امروز با حضور باشکوه مردم، سران طوایف و ایلات منطقه و مسئولان استان ایلام و شهرستان ملکشاهی در گلزار شهدای ملکشاهی به خاک سپرده شد.





 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.