ایلام؛

آموزشکده فنی دختران ایلام مشکل خوابگاه دارد

رئیس آموزشکده فنی دختران ایلام گفت: این آموزشکده در سال تحصیلی جدید (96 - 95) با مشکل جدی در زمینه تامین خوابگاه برای اسکان دانشجویان دختر غیربومی مواجه است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛پریچهر قنبری اعلام کرد: یکی از خوابگاه های این آموزشکده در حادثه سیل سال گذشته دچار آسیب اساسی شد و طبقات پایین آن امکان استفاده ندارد.

وی گفت: این خوابگاه در جریان سیل سال گذشته بشدت آسیب دید اما بدلیل کمبود اعتبار هنوز امکان بازسازی و تعمیر اساسی آن برای ما فراهم نشده است.

قنبری با اشاره به بازسازی نسبی محوطه آموزشکده پس از وقوع سیل سال گذشته اظهار کرد: با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته تاکنون موفق به انجام تعمیرات کلی و اساسی و بازسازی ناشی از تخریب های سیل نشده ایم.

وی با بیان اینکه در صورت همکاری دستگاه های ذیربط استان بخش زیادی از خسارت های سیل سال گذشته ترمیم و بازسازی خواهد شد، گفت: مسیر دسترسی دانشجویان به خوابگاه نیازمند انجام آسفالت است و در این خصوص مکاتباتی با شهرداری ایلام انجام شده که امیدواریم با عزم جدی مسئولان اجرایی شود.

رئیس آموزشکده فنی دختران ایلام تاکید کرد: یک خوابگاه دیگر آموزشکده نیز توسط آموزش و پرورش تصرف غیرقانونی شده و با وجود نیاز شدید آموزشکده به خوابگاه و ساختمان آموزشی، امکان بهره برداری از آن برای ما وجود ندارد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.