ایلام؛

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدا

با پرتاب توپ فوتبال توسط ناصر خوش خبر به هوا، بازی دوستانه دو تیم از جوانان منطقه بولی به عنوان حسن آغاز و افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای روستای گنجوان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛پیش از اینکه فرماندار ایلام توپ را به نشانه شروع بازی وسط میدان پرتاب کند و قبل از شروع این بازی که به نوعی نقطه عطف و امید برای توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی و شهرهای کم جمعیت استان ایلام محسوب می شود زمین چمن مصنوعی شهدای روستای مرزی گنجوان در آیینی توسط شاپور پولادی معاون عمرانی استاندارایلام افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام در خصوص این زمین چمن مصنوعی گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی گنجوان در سال 93 آغاز شد و در واقع شروع و افتتاح آن در دولت تدبیر و امید صورت گرفت.
بهروز حیدرزاده افزود: برای اجرای این طرح زمین چمن مصنوعی با یک هزار و 125 متر مربع مساحت بیش از یک میلیارد و 800میلیون ریال هزینه شده است.

وی بهره برداری از این طرح را گامی موثر در مسیر توجه به مناطق محروم وروستایی عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تداوم همکاری وهمدلی همه مسئولان بیش از پیش جوانان روستایی استان شاهد توسعه فضاهای ورزشی باشند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.