یاسوج؛

کسب سهمیه تیم نوجوانان هندبال نفت گچساران در مسابقات کشوری

رئیس هیأت هندبال گچساران از کسب سهمیه تیم نوجوانان هندبال نفت گچساران در مسابقات کشوری هندبال خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سعید پایاب گفت‌: مسابقات نوجوانان هندبال منطقه هفت کشور با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

وی گفت: در این رقابت‌ها تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران با شکست تیم‌های فراز بام دهدشت، ایذه و پیشتاز بهبهان توانست به مرحله فینال راه پیدا کند.

پایاب افزود: در دیدار فینال، تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران بازی را با اختلاف سه گل واگذار کرد و در جایگاه نایب قهرمانی منطقه هفت کشور قرار گرفت و راهی مسابقات کشوری شد.

وی تصریح کرد: تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های منطقه هفت کشور مجوز حضور در رقابت‌های کشوری را کسب کرد.

رئیس هیأت هندبال گچساران با بیان این که رشته هندبال یکی از رشته‌های محبوب نزد جوانان و نوجوانان گچساران به شمار می‌رود، افزود: باید به دلیل این همه استعداد در گچساران به رشته ورزشی هندبال بیشتر بها داده شود.

پایاب افزود: اگر اعتبارات بیشتری وجود داشته باشد تا بتوانیم این استعدادها را پرورش دهیم در آینده گچساران در هندبال کشور حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

این مسؤول ورزشی در شهرستان گچساران با تأکید بر اینکه نایب قهرمانی تیم بزرگسالان نفت و گاز گچساران در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور وظیفه مسؤولان را در این شهر سنگین‌تر کرده است، افزود: هندبال یکی از مهیج‌ترین رشته‌های توپی به شمار می‌رود که در صورت توجه بیشتر این شهرستان قادر به کسب قهرمانی‌های بیشتری در سطح کشور در این رشته خواهد بود.

پایاب؛ تنها راه پیشرفت و موفقیت در رشته‌های ورزشی را توجه به پایه‌ها و تیم‌های نوجوانان و نونهالان دانست و گفت: در هیأت هندبال شهرستان گچساران به دنبال این هدف مهم برای اعتلای رشته ورزشی مهیج هندبال در سال‌های آینده هستیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.