یاسوج؛

افتتاح دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات درکهگیلویه و بویراحمد

با حضور مسولان استانی و کشوری دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان افتتاح شد .

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امام جمعه یاسوج و رئیس هیئت اُمنای  ستاد عتبات عالیات در استان زیارت ائمه معصوم را از خواسته های شیعیان عنوان کرد و گفت : با توجه به این مهم ضروری است زائرنی که به عتبات عالیات مشرف می شوند از امکانات و خدمات رفاهی برخوردار شوند .

حجت الاسلام و المسلمین حسینی مشارکت دربازسازی و توسعه ی این بقاع را مهم دانست و افزود : از سالهای گذشته بازسازی عتبات عالیات توسط ایرانیان صورت می گیرد وی با اشاره به افتتاح دفتر این ستاد دراستان گفت: ضروری است مردم و مسولان در راستای تحقق اهداف این ستاد برای بازسازی و توسعه ی عتبات عالیات بیش از پیش تلاش کنند .

معاون امور استانهای ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور هم در این مراسم به خدمات ارائه شده ی این ستاد برای بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت : برنامه های این ستاد در سه مرحله بوده که در مرحله ی کوتاه مدت کار نظافت عتبات به مدت 6 ماه صورت گرفته است .

آقای قطب الدینی به مرحله ی میان مدت اشاره کرد و گفت : ستاد باز سازی عتبات عالیات 100 درصد بازسازی عتبات را انجام داده است و هم اکنون وارد مرحله ی بلند مدت این ستاد شده است .

وی اجرای صحن حضرت زهرا در جوار بارگاه امام علی (ع) را از جمله طرح های قابل اجرا در برنامه ی بلند مدت عنوان کرد و گفت : این صحن در فضایی به مساحت 220 هزار متر مربع اجرا می شود که فاز اول به بهره برداری رسیده و فاز دوم این صحن عید غدیر امسال به بهره برداری می رسد و مابقی این صحن نیز به زودی دست اجرا قرار می گیرد .

آقای قطب الدینی همچنین افتتاح دفتر ستاد باز سازی عتبات عالیات را از خواسته های مسولان استانی و نیاز های ستاد عتبات کشور دانست و افزود : در کشور 31 دفتر استانی وجود دارد که هر یک از استان ها سهم خود را در بازسازی عتبات عالیات ایفا می کنند و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه نیازمند تلاش مسولان و همکاری مردم برای تحقق این مهم است .


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.