نماینده جمهوری‌خواه خطاب به ترامپ: حساس نباش!

شان دافی در مصاحبه‌ای گفت ترامپ باید به جای درگیری با اعضای حزب خود، آن‌ها را متحد کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، روز دوشنبه، "شان دافی" – نماینده حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا – از دونالد ترامپ – کاندیدای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – به دلیل درگیری‌های لفظی در فضای مجازی با "جف فلیک" – سناتور جمهوری‌خواه – انتقاد کرد.

وی گفت: "من نمی‌دانم چرا جف فلیک با دونالد ترامپ درگیر شده است. با این حال، ترامپ باید از این دعواها بگذرد و حزبمان را متحد کند. پاسخ به انتقادهای تند مشکلی را حل نمی‌کند. این مسئله تنها شکاف میان جمهوری‌خواهان را افزایش می‌دهد."

این مصاحبه دافی، یک روز پس از پاسخ تند ترامپ به فلیک در حساب کاربری توییتر خود انجام شده است. ترامپ در پیام خود فلیک را ضعیف و ناکارآمد خواند و سخنان توهین‌آمیز دیگری را درباره وی مطرح کرد.

روز دوشنبه، دافی با اشاره به این‌که ترامپ برای رسیدن به پیروزی باید دشمنی‌ها را کنار بگذارد، افزود: "ما برای پیروزی در این انتخابات، حامیان زیادی نداریم. دونالد ترامپ! گوش کن: تا این حد نسبت به هر موضوعی حساس نباش. بگذار از تو انتقاد کنند. تنها به جلو نگاه کن. اگر می‌خواهی از باراک اوباما – رئیس جمهور آمریکا – و هیلاری کلینتون – رقیب دموکرات ترامپ – انتقاد کن. اما هرگز با هم‌حزبی‌هایت درگیر نشو."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار