اردبیل؛

اجرای برنامه‌های تربیتی و فرهنگی در مدارس استان اردبیل

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل گفت: برنامه‌های تربیتی و فرهنگی در مدارس استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام مهدی نوروزی در همایش مدیران آموزش‌و‌پرورش در اردبیل اظهار داشت: یک هزار و 400 دانش‌ آموز برای ثبت‌نام در حوزه علمیه استان اردبیل مراجعه کردند و این موضوع نشان‌دهنده علاقه بسیار زیاد دانش‌آموزان برای ثبت ‌نام در مدارس حوزه علمیه در اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در 38 مدرسه استان اردبیل همکاری همه‌جانبه بین حوزه علمیه و آموزش‌و‌پرورش وجود دارد٬ افزود: با استفاده از این همکاری درصدد هستیم برنامه‌های تربیتی و فرهنگی را در مدارس استان اردبیل ارتقا دهیم که نیاز است در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی هم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با بیان اینکه حوزه علمیه آماده همکاری همه‌جانبه با آموزش‌و‌پروش برای تربیت نیروهای فرهیخته و کارآمد است٬ گفت: امیدواریم با حمایت همه‌جانبه مسئولان بتوانیم گام بزرگی برای فضاسازی برنامه‌های تربیتی و فرهنگی و قرآنی در مدارس استان اردبیل داشته باشیم.

نوروزی تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی اساسی برای دانش‌آموران در استان اردبیل فراهم شود و این برنامه‌‌ها باید زمانمند و هدفمند باشد تا بتواند تسهیلات فرهنگی و اخلاقی خود را در جامعه از خود بر جای بگذارد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون دانش‌آموزان استان اردبیل در حوزه علمیه به پیشرفت‌های قابل توجهی دست‌ یافته‌اند و با برنامه‌ریز‌ی‌های مناسب و جذب دانش‌آموزان طلبه درصدد هستیم آموزش‌های علمی٬ معنوی و تربیتی بین دانش‌آموزان را ترویج دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.