شیراز؛

رونق صنعت اولویت‌ های اصلی نمایندگان شیراز است

در حال حاضر 30 واحد تولیدی و صنعتی استان فارس در تملک بانک ‌ها قرار دارند که مقرر شد در جلسات مستمر این واحد ها تعیین تکلیف و احیا شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کمال ‌الدین پیرموذن عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک ‌های صنعتی ایران با اشاره به برنامه ‌‌ریزی انجام شده برای رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی نیمه ‌فعال یا غیر فعال که در اثر مشکلات اقتصادی نتوانسته‌ اند وام ‌های خود را بازپرداخت کنند و تحت تملک بانک‌ ها درآمده‌اند، گفت: از سوی ستاد فرماندهی  اقتصاد مقاومتی در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت‌ های  قانون رفع موانع تولید این واحد های تولیدی را به چرخه تولید و فعالیت بازگردانیم.
وی با بیان اینکه واحد های تولیدی سراسر کشور که به علت بازپرداخت اقساط و وام‌ های خود به تملک بانک‌ ها در آمده‌اند با همکاری روسای بانک ‌ها و ستاد تسهیلات استانی، طبق ضوابط از تملک خارج شده و به خودشان بازگردانده می‌ شوند افزود: امیدواریم زمینه بازگشت این واحدها  به چرخه تولید و فعالیت مجدد فراهم شود.
پیرموذن کارنامه فارس را در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید بسیار خوب و مناسب توصیف کرد و ادامه داد: در راستای اجرای عملی شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تمام همت و تلاش دولت برای کسب نتیجه نهایی و راه‌اندازی مجدد واحد های تولیدی نیمه فعال و راکد است که استان فارس تاکنون عنوان نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
شاهپورقنبری، مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان فارس با بیان اینکه در این جلسه پرونده 6 واحد تحت تملک بانک‌ ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با همراهی بانک‌ ها مجددا راه‌اندازی شوند تصریح کرد: در حال حاضر 30 واحد تولیدی و صنعتی استان در تملک بانک ‌ها یا در شرف تملک بانک ‌ها  قراردارند که مقرر شد در جلسات مستمر این واحد ها تعیین تکلیف شوند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.