یاسوج؛

تصویب طرح گازرسانی به 2 بخش سرآسیاب و ممبی در بهمئی

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح گازرسانی به دو بخش سرآسیاب و ممبی در شهرستان بهمئی در شرکت ملی گاز ایران تصویب شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که به همراه مدیر عامل شرکت گاز استان و برخی از مسئولان به بخشهای ممبی و سرآسیاب در شهرستان بهمئی سفر کرده بود از نزدیک مشکلات و درخواستهای مردم در این دو بخش را بررسی کرد.

عدل هاشمی پور از تصویب گازرسانی به این دو بخش در شرکت ملی گاز ایران خبر داد و افزود: با تاسیس ایستگاه های سی. ان. جی، مردم این دو بخش و روستاهای همجوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

هاشمی پور با بیان اینکه تا پایان امسال کار مطالعه، مهندسی و طراحی طرح گازرسانی انجام می شود ادامه داد: بر اساس برنامه زمانبندی شده، گازرسانی به دو بخش سر آسیاب و ممبی تا پایان سال آینده تکمیل و مردم این دو بخش از نعمت گاز برخوردار می شوند.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به منابع تامین اعتبار این طرح اشاره کرد و گفت: مشکلی از بابت تامین هزینه های این طرح وجود ندارد و اعتبارات مورد نیاز نیز از محل شرکت ملی گاز ایران و شرکت نفت تامین می شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.