شهرکرد؛

افتتاح باشگاه کشاورزان چهارمحال و بختیاری

باشگاه کشاورزان و سامانه 1559 در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

افتتاح باشگاه کشاورزان چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از افتتاح باشگاه کشاورزان استان با رونمایی از سامانه تلفنی 1559 در شهرکرد خبر داد.
 
مرتضی مرادی، ساماندهی فعالیت ها و ارائه خدمات به کشاورزان و بهره برداران و ارتقای سطح دانش فنی و علمی این قشر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق بخش کشاورزی را از اهداف راه اندازی این باشگاه بیان کرد.

وی گفت: سامانه حمایتی 1559 پل ارتباطی با باشگاه کشاورزان است که بمنظور ارائه اطلاعات لازم و مشاوره‌های فنی و علمی و آزمون خاک و آب به صورت رایگان توسط کارشناسان کشاورزی در راستای دقت در تصمیم گیری و افزایش تولید در واحد سطح، ایجاد ارتباط مستقیم در زنجیره تأمین نهاده ها و صدور کارت اعتباری خرید نهاده‌ها برای کشاورزان و دامداران با هدف کاهش هزینه، ایجاد زمینه ثبت شکایات و پیشنهادات، و ارائه اطلاعات هواشناسی تا سه روز آینده طراحی و راه اندازی شده است.

مرادی گفت: ثبت نام علاقمندان برای عضویت در این باشگاه از طریق پایگاه اینترنتی شركت خدمات حمايتی كشاورزی به نشانی assc.ir امکانپذیر می باشد.

وی از کشاورزان و بهره برداران خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و 42 کارگزاری توزیع نهاده های کشاورزی در استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار