کرمانشاه؛

جوانرود يکي از شهرستان‌ هاي کم‌ جرم و امن استان کرمانشاه

نماينده مردم شهرستان‌ هاي اورامانات در مجلس شوراي اسلامي گفت: حمايت از نيروي انتظامي حمايت از نظام است و مجلس شوراي اسلامي نيز در اين راستا به عنوان سرباز نظام در خدمت اين نيروي ولايي و جان برکف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛"شهاب نادري" نماينده مردم شهرستان‌هاي جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباجاني در مجلس شوراي اسلامي، با حضور در دفتر فرماندهي انتظامي شهرستان جوانرود از عملکرد فرماندهي و کارکنان زحمتکش انتظامي تقدير و تشکر کرد. 

نادري به تأسي از فرمايش مقام معظم رهبري، امام خامنه ‌اي (مدظله ‌العالي ) در خصوص کار نيروي انتظامي، اذعان داشت: کارکنان نيروي انتظامي به واقع مجاهدان في سبيل‌ الله هستند و اين افتخار بزرگي براي کارکنان زحمتکش انتظامي است که مورد توجه و عنايت مقام معظم رهبري هستند. 

وي از زحمات فرماندهي و کارکنان خدوم انتظامي شهرستان جوانرود در راستاي برقراري نظم و امنيت برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري تقدير و تشکر کرد و انتخابات سالم و به دور از هر گونه ناامني و تشنج را مرهون زحمات نيروهاي نظامي و انتظامي عنوان کرد. 

گفتني است، در اين ديدار فرمانده انتظامي شهرستان جوانرود با ارائه آماري از عملکرد پليس، اين شهرستان را از نظر وقوع جرايم و امنيت يکي از شهرستان‌ هاي کم‌ جرم و امن استان عنوان کرد.
 
سرهنگ "داريوش محمّدي " تصريح كرد: اولويت كاري پليس تأمين نظم و امنيت و برخورد با جرايم و ناهنجاري‌ هاي جامعه است و نيروي انتظامي با حضور در انتخابات نشان داد كه با بصيرت كامل و پيروي از فرماندهي معظم كل قوا ( مدظله ‌العالي) در ايجاد امنيت مطلوب پاي كار بوده و با تمام توان اين حضور خود را به عرصه ظهور رساند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار