شناسایی یک زندانی در اتریش که برای پیوستن به داعش تبلیغ می‌کرد

مقامات اتریش از اتخاذ تدابیری بر ضد یک زندانی افراطی که برای پیوستن به صفوف گروه تروریستی داعش تبلیغ می‌کرد، خبر دادند.

شناسایی یک زندانی در اتریش که برای پیوستن به داعش تبلیغ می‌کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، منابع مطبوعاتی در اتریش از فعالیت یک زندانی افراطی در یکی از زندان های ایالت اشتایرمارک برای جذب جوانان زندانی به گروه تروریستی داعش و رفتن به سوریه برای جنگیدن در کنار اعضای این گروه خبر دادند.

روزنامه اتریشی زایتونگ  در این خصوص نوشت: این تروریست چچنی پس از بازگشت از سوریه به مدت شش سال به زندان محکوم شده بود، اما پس از مدتی مسئولان قضایی و امنیتی متوجه فعالیت‌های تحریک‌آمیز وی برای جذب زندانیان به گروه داعش و رفتن به سوریه شدند و تدابیر لازم را بر ضد وی اتخاذ کردند. 

روزنامه اتریشی زایتونگ به نقل از منابع مسئول در این زندان می‌نویسد جدا کردن زندانیان دشوار است چون بیشتر آنان افراطی هستند که پس از بازگشت از سوریه یا اقدامات تحریک‌آمیز در کشور و یا به علت تبلیغ برای داعش زندانی شده‌اند.

کارشناسان سیاسی، قضایی و امنیتی اتریش پیشتر درباره خطر بازگشت افرادی که از این کشور به سوریه رفته‌اند یا پس از خارج شدن آنان از زندان، هشدار داده بودند.

وزارت کشور اتریش نیز پیشتر درباره وجود 300 افراطی در این کشور و پیوستن آنان به گروه های تروریستی در سوریه یا عراق، تلاش برای پیوستن به گروه های تروریستی و احتمال حملات خرابکارانه در این کشور هشدار داده بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار