شیخ نعیم قاسم: واشینگتن و داعش هماهنگ هستند

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به حمله جنگنده های آمریکا به ارتش سوریه اعلام کرد هماهنگی واشینگتن با تکفیری ها به صورت روزانه است.

شیخ نعیم قاسم: واشینگتن و داعش هماهنگ هستندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العهد، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به بمباران مواضع نیروهای سوری در شهر «دیرالزور» و کشته و زخمی شدن 200 نفر از آنان توسط جنگنده های آمریکا اعلام کرد این مسئله حکایت از هماهنگی واشینگتن با داعش دارد.

شیخ قاسم افزود: حمله جنگنده های آمریکا به ارتش سوریه بدون شک ثابت کرد که هماهنگی آمریکا با تکفیری ها به صورت روزانه است، نه کلی و اجمالی.

وی خاطرنشان کرد آمریکایی ها با وجود اظهاراتشان مبنی بر مقابله با داعش، طی سه سال گذشته به اندازه‌ای که روسیه داعش را هدف قرار داد، این گروه را در رقه و موصل هدف قرار نداده اند.

 معاون دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد حملات هوایی آمریکا نشان داد این کشور تمایل دارد کفه ترازو در منطقه دیرالزور به سود داعش سنگین شود و قدرت ارتش سوریه در آزادسازی این منطقه کاهش یابد.

وی درباره حمله اخیر صهیونیست ها در قنیطره واقع در جنوب سوریه نیز تأکید کرد اسرائیل در آن منطقه با تروریست ها هماهنگ است و اظهارات مسئولان این رژیم مبنی بر اینکه حضور جبهه النصره و سایر تکفیری ها بهتر از حضور حزب الله، ایران و سوریه است، بدین معناست که منافع مشترک آمریکا، اسرائیل و تکفیری ها یکی است.

قاسم با بیان اینکه امیدوار است مدافعان تروریست ها از این مسئله پند گیرند، تأکید کرد  تروریست ها بیماری هستند که باید ریشه کن شوند؛ زیرا آنان برای لبنان و منطقه خطرناک هستند.

وی همچنین تصریح کرد آنچه اکنون در مقابله با این افراد انجام دادیم، مثبت و شریف و مؤثر است؛ به گونه ای که لبنان در حال حاضر به یُمن معادله ارتش، ملت و مقاومت در برابر اسرائیل و تکفیری ها از آرامش و ثبات برخوردار است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار