شیخ نعیم قاسم: مشکل ریاست‌جمهوری لبنان با انتخاب میشل عون حل می‌شود

معاون دبیرکل حزب‌الله گفت راه حل مشکل ریاست‌جمهوری لبنان، انتخاب میشل عون است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، تأکید کرد این روزها در لبنان ثابت شده  راه ریاست جمهوری مشخص است. هر کس می خواهد رئیس جمهور انتخاب کند، تنها یک راه پیش رو دارد و آن راهی است که به عماد میشل عون می رسد. 

وی خاطرنشان کرد کشورهای منطقه، کشورهای بزرگ، شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه عرب هرگز نخواهند توانست این راه را تغییر دهند.

شیخ نعیم قاسم گفت به تعویق انداختن انتخاب رئیس جمهور معادله را تغییر نخواهد داد و نتیجه ای بجز خلاء و کارشکنی بیشتر و آسیب زدن به منافع مردم نخواهد داشت و به دنبال ادامه خلاء در لبنان اوضاع این کشور بحرانی‌تر خواهد شد.

شیخ قاسم به حزب المستقبل، که هم اکنون مانع انتخاب رئیس جمهور است، توصیه کرد شک و تردید را کنار بگذارد زیرا راه حل مشخص است. این به نفع کشور و به نفع خود آنان است. 

وی افزود: «حزب الله درصورتی که درخصوص عماد عون به عنوان رئیس جمهور توافق صورت گیرد، آماده است به این موضوع پاسخ مثبت دهد، برای انتخاب رئیس جمهور در نشست مجلس حضور پیدا خواهیم کرد و به وی رأی خواهیم داد. به نفع همه است که رئیس جمهور هر چه سریعتر انتخاب شود زیرا با انتخاب ژنرال عون به عنوان رئیس جمهور همه و نیز لبنان راحت خواهند شد.»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار