اردبیل؛

افزایش کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در اردبیل

معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت:‌ میزان کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صفر توحیدی در نشست با خیران و مسئولان کمیته امداد در بخش هیر اردبیل اظهار داشت: نیکوکاران و افراد خیر بازوان توانمند کمیته امداد در یاری‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که همواره با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود سبب دلگرمی و شادکامی خانواده‌های نیازمند می‌شوند.

وی افزود: افراد خیر با مراجعه به مرکز نیکوکاری مسجدجامع بخش هیر از توابع شهرستان اردبیل 135 دست پوشاک مدرسه را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند که ارزش ریالی پوشاک اهدایی بیش از 75 میلیون ریال برآورد شده است.

توحیدی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها در حال افزایش است و مردم نیکوکار با مراجعه به دفاتر، پایگاه‌‌ها و مراکز نیکوکاری مساعدت‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند هدیه می‌کنند، بیان کرد: تمامی کمک‌های خیران بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده از خانواده‌‌های تحت حمایت و با اولویت قرار دادن مشکلات ضروری آنان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: مرکز نیکوکاری مسجد جامع بخش هیر در سال 93 راه‌اندازی شده که این مرکز از ابتدای فعالیت تاکنون با همراهی مردم خیر توانسته پاسخگوی بسیاری از نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت باشد.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی به مرکز نیکوکاری بخش هیر در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 45 درصد رشد داشته است، گفت: اعتماد مردم خیر و نیکوکاران به مراکز نیکوکاری تسریع و تسهیل رسیدگی به امور فقرا را در پی خواهد داشت که امید است با شفاف‌سازی عملکرد و افزایش اعتماد عمومی به این مراکز بتوانیم تمامی نیازمندی خانواده‌ها را از طریق محلات و مراکز نیکوکاری حل کنیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، کمکهای ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.