ایلام؛

سالانه 25 هزار ورزشکار دراستان بیمه می شوند

سالانه بیش از 25 هزار نفر ورزشکار استان تحت پوشش هیات پزشکی ورزشی قرار می گیرند و می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مجید جمشیدی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اعلام کرد: بیمه هیات های پزشکی ورزشی ورزشکاران یک ساله شد ورزشکارانی که در این بازه زمانی دچار آسیب دیدگی های حاد و پرهزینه شوند مدارک و سوابق آنها به فدراسیون ارسال و هزینه درمان آنها کاهش یافته و ورزشکار آسیب دیده از خدمات بیمه ای بهره مند می شود.

وی گفت : در گذشته ورزشکاران در صورت بیمه شدن در زمان خاصی از خدمات آن بهره مند می شدند اما اکنون این بیمه به مدت یک سال اعتبار دارد و هزینه درمان ورزشکاران برای جامعه روستایی 100 و شهری 150 هزار ریال است.

وی تاکید کرد : هیات پزشکی ورزشی تشکیلاتی است که به منظورفراهم کردن زمینه مساعد درجهت ارائه خدمات پزشکی ورزشی وارتقا سطح سلامت جامعه ورزش براساس اصول ومبانی پیش بینی شده دراهداف فدراسیون و وزارت ورزش وجوانان تشکیل شده است.

جمشیدی اظهار کرد : از مهمترین وظایف هیات پزشکی خدمت رسانی در زمینه خدمات درمانی و پزشکی به ورزشکاران و خدمات آن در قالب درمانی و آموزشی شامل آموزش تغذیه و روانشناسی در ورزش، فیزیو تراپی، ماساژ درمانی، کمک های اولیه و امداد و نجات است.





انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، بیمه ، ورزشکار ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.