ایلام؛

بهره برداری از مسجد امام رضا(ع)

با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ، مسجد امام رضا(ع) محله فرهنگیان آبدانان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمین (ع) استان ، مسجد امام رضا (ع) محله فرهنگیان شهر آبدانان به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان در آئین افتتاح این مسجد با اشاره به اینکه مسجد پایگاه فرهنگی و مذهبی است، گفت: تعداد 140 باب مسجد در استان از محل اعتبارات بسیج سازندگی در دو سال گذشته ساخته شده و یا در حال احداث می باشد.

سردار حسینی با بیان اینکه تعداد 6 هزار واحد مسکونی برای محرومین و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از سوی بسیج سازندگی سپاه در حال ساخت می باشد، افزود: از این میزان، تعداد 631 واحد به استان ایلام اختصاص یافته که در فاز اول آن، از 194 واحد، کار ساخت تعداد 111 واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 200 واحد دیگر برای فاز دوم در استان در نظر گرفته شده است، گفت: در توافقی بین سپاه پاسداران و دولت، امسال 100 دهستان در کشور به عنوان دهستان الگویی انتخاب شدند که یکی از سه دهستان استان ایلام در شهرستان آبدانان قرار دارد که در چهار بخش فرهنگی، بهداشت، طرح های اقتصاد مقاومتی و زیرساخت برنامه های خوبی اجرا می شود و در سال آینده این تعداد به یک هزار دهستان در کشور افزایش می یابد.

سرهنگ کرمرضا نصرالهی فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در حاشیه افتتاح این مسجد گفت: این مسجد با زیربنای 350 مترمربع و 670 مترمربع مساحت کل آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه، اوقاف و امور خیریه و خیرین محلی اجرا و به بهره برداری رسید.





انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، ابدانان ، مسجد ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.