اردبیل؛

فعالیت 19 واحد صنعتی و تولیدی راکد در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۹ واحد صنعتی و تولیدی راکد و غیر فعال مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان فعال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم فریدی افزود: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب و در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی این شرکت از ابتدای امسال موفق به راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و غیر فعال شده است.

وی به برگزاری بیش از ۳۲ جلسه در خصوص فعال سازی واحدهای غیر فعال و راکد استان اشاره کرد و گفت: در این جلسات که با حضور اعضای کارگروه رونق و پایش قراردادهای راکد تشکیل یافت به مشکلات ۳۰۴ واحد صنعتی و تولیدی رسیدگی و تصمیمات لازم گرفته شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل توسعه اقتصادی منطقه و به تبع آن اشتغال را در گرو راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام کرد و از آمادگی شرکت شهرکهای صنعتی استان برای حمایت از سرمایه گذاران خبر داد.

فریدی ادامه داد: طبق برنامه مصوب ابلاغی در ستاد اقتصاد مقاومتی این شرکت موظف به راه اندازی ۵۳ واحد صنعتی غیرفعال و راکد در سال جاری است که با برگزاری مستمر این جلسات و پیگیری های انجام شده امید است تا پایان سال شاهد فعالیت دوباره این واحدها در استان باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.