اردبیل؛

رفع تصرف 600 هکتار از مراتع در شهرستان بیله‌سوار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله‌سوار گفت: در سال گذشته ۶۰۰ هکتار از اراضی مرتع شهرستان بیله‌سوار رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ جواد تقوی در جلسه مبارزه با پدیده زمین‌خواری شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در سال گذشته 600 هکتار از اراضی مرتع به صورت یکجا با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و یگانهای حفاظت اصلاح وضعیت شد.

وی با بیان اینکه در همین مدت 160 فقره پرونده تخریب مراتع در پاسگاههای شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفته است، تصریح کرد: تخریبهای بالای 20 هکتار توسط پلیس آگاهی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا با متخلفان برخوردهای لازم انجام شده و از سوء استفاده آنها از اراضی ملی و طبیعی جلوگیری شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیله‌سوار نیز گفت: ماموران یگان حقاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با گشت‌های مستمر در اراضی ملی از هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی جلوگیری می‌کنند که این امر جز با همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و مردم و شوراهای اسلامی میسر و مقدور نخواهد بود.

خداداد سجودی افزود: 103 فقره خلع ید اراضی ملی تصرف شده به میزان 995 هکتار توسط یگان حفاظت شهرستان انجام شده و این میزان از اراضی ملی در بیله‌سوار از دست افراد سودجو و فرصت‌طلب آزادسازی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.