اردبیل؛

رفع تصرف یک هزار و 890 هکتار از اراضی ملی در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: یک هزار و ۸۹۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهامت هدایت در جلسه بررسی راهکارهای مقابله با متصرفان اراضی ملی در اردبیل اظهار داشت: با همکاری و مشارکت دستگاه قضایی در سال گذشته توانستیم یک هزار و 890 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل را از دست متصرفان و متجاوزان به این اراضی آزادسازی کنیم.

وی از تشدید برخورد و نظارت بر عرصه‌های ملی و منابع طبیعی در سطح استان خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا اقدامات در این حوزه تداوم یافته و بتوانیم با افراد سودجو و فرصت‌طلب برخورد قاطعی داشته و اراضی ملی تصرف‌شده را به بیت‌لمال باز گردانیم که در این زمینه نیازمند مشارکت دستگاه قضایی و مردم هستیم.

هدایت با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آزادسازی اراضی ملی و منابع طبیعی در سال گذشته بیان کرد: 520 پرونده در زمینه تصرف اراضی ملی استان در سال گذشته تشکیل شده و برای متخلفان احکام لازم صادر شده که کمترین میزان حکم صادره 150 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد: در راستای مقابله هر چه بهتر با متخلفان در این حوزه امسال جریمه 80 میلیون ریالی برای هر هکتار در سطح استان اجرایی و عملیاتی می‌شود تا بتوانیم از تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی توسط افراد سودجو جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، رفع ، تصرف ، اراضی ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار