ساری؛

برخورد خودرو به عزاداران حسینی و زخمی شدن 16 نفر

برخورد خودروی 206 با عزاداران حسینی در قائمشهر 16 مصدوم برجای گذاشت.

زکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ساعت 22:53 دیشب خبر این حادثه در جاده نظامی قائمشهر منطقه دیز آباد، به مرکز ارتباطات اورژانس 115مازندران اعلام شد، گفت: 4 دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل اعزام شد.

وی با تاکید بر اینکه حادثه دیدگان 16 تن و همگی آقا بودند، افزود: جوان ترین آنها 3 کودک خردسال زیر 10 سال و مسن ترین حادثه دیدگان 40 ساله بودند.

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: 14 تن از حادثه دیدگان با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان رازی و 2 تن به بیمارستان ولیعصر قائمشهر منتقل شدند.

اشکپور با اعلام اینکه بر اساس آخرین گزارش یکی از مصدومان از بیمارستان رازی مرخص شد، افزود:11 تن در بخشهای جراحی و ارتوپدی و یک تن در بخش icu بیمارستان رازی بستری شدند.

وی گفت: یک کودک 11 ساله نیز به دلیل ضربه سر و نیاز به درمانهای تخصصی به بیمارستان امام خمینی ساری و از آنجا به بیمارستان بوعلی ساری منتقل شد.

سخنگوی اورژانس مازندران با بیان اینکه در حال حاضر موردی از جان باختن مصدومی گزارش نشده است، گفت:شایسته است ،در هنگام دسته روی در این شبها ،افرادی با در دست داشتن چراغ و فلاشر در انتها و ابتدای صفوف دسته ها برای آگاهی خودروهای عبوری اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
من اونجا بودم
طرف داشت با تلفن همراهش حرف میزد تا دسته عزاداری و دید هول شد دستی و کشید که متاسفانه امروز یک نوجوان 11 ساله که کما بود جان خودشو از دست داد، یکیم هنوز تو کما هست براش دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
این خودرو مگه چی بوده که 16 نفر از عزیزان عزادار ابا عبدالله را روانه ی بیمارستان کرده توضیح
آخرین اخبار