ساری،

طرح ويژه برقراری نظم و امنيت ترافيکی عاشورا و تاسوعا

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ويژه ترافيکی و انتظامی ايام محرم بویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سيد محمود ميرفيضی از آمادگی فرماندهی انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنيت ترافيکی و انتظامی ايام محرم به ويژه تاسوعا و عاشورای حسينی خبر داد و افزود: از همه ظرفيت ها به ويژه پليس افتخاری و همياران پليس در برقراری نظم و امنيت استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اتخاذ تدابير و تمهيدات ويژه ترافيکی و انتظامی در راستای برقراری نظم و امنيت عزاداران حسينی که به صورت دسته جات سينه زنی و زنجير زنی در سطح تکايا و مساجد شهر حضور خواهند يافت،از هيئت هايی عزادار خواست، با رعايت نظم و قانون، پليس را در برقراری نظم و امنيت ياری کنند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: هيئت های عزاداری که هنگام شب در حاشيه جاده ها، خيابان ها و معابر عمومی که فاقد روشنايی مناسب هستند ،تردد می کنند، نسبت به نصبعلائم آشکار ساز و هشدار دهنده همچون شبرنگ برای پيشگيری از وقوع حوادث استفاده کنند.

وی، با اشاره به پايان برنامه های هفته ناجا از اجرای بيش از 100 برنامه در اين هفته خبر داد و افزود: هدف از اجرای برنامه های هفته ناجا، جلب مشارکت عمومی و ارتقاء امنيت اجتماعی است.

سردارسيد محمود ميرفيضی گفت: برنامه های هفته ناجا در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی برگزار شد که از مهم ترين برنامه های همايش بزرگ پياده روی خانوادگي، برگزاری صبحگاه مشترک ، ديدار با نماينده ولی فقيه و نشست با سازمان ها و دستگاه های اجرايی استان بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار