ساری،

ترافیک نیمه سنگین در جاده های ارتباطی مازندران

ترافیک در جاده های مازندران نیمه سنگین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمدنژاد ، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ایام سوگواری محرم و ترافیک نیمه سنگین اکنون در جاده های مازندران به رانندگان توصیه کرد در محورهای مواصلاتی و بویژه روستایی این استان با سرعت مطمئنه و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی رفت و آمد کنند.

وی از هیات های عزاداری هم خواست در شب های سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) با چراغ هایی که نورشان از 150 متری قابل رویت است و پرچم ها و علایمی شبرنگ در مسیرها حرکت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: برخورد یک دستگاه خودروی 206 به حاضران در آیین سوگواری حسینی، پریشب در مازندران 16 مصدوم برجا گذاشت و علت آن سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو بود.

سرهنگ محمدنژاد ، از اعمال محدودیت های ترافیکی روزهای پایان هفته که مقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی در جاده های مازندران خبر داد.

وی ممنوعیت رفت و آمد کامیون که از ساعت 8 امروز در جاده هراز آغاز شده تا ساعت 24 ادامه دارد و این محدودیت فردا و پس فردا همین ساعات اعمال می شود.

وی با بیان اینکه محدودیت رفت و آمد تریلر در جاده سوادکوه نیز از ساعت 8 تا24 امروز و جمعه نیز همین ساعات اعمال می شود افزود: جاده چالوس به کرج جمعه از ساعت 18 تا 24 از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

اداره کل هواشناسی مازندران هم در گزارشی آسمان امروز این استان را صاف تا نیمه ابری اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش آسمان مازندران از اواخر امروز تا روز چهارشنبه نیمه ابری در برخی مناطق ابری همراه با بارش های خفیف و پراکنده و از اواخر روز چهارشنبه تا ظهر پنج شنبه در غرب استان بارندگی و ساکنان مناطق مرکزی و شرقی شاهد بارش پراکنده خواهند بود.

بر این اساس آسمان مازندران روز جمعه صاف و آفتابی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار