آماده‌باش داعشی‌ها در استان نینوای عراق/آغاز عملیات آزادسازی جاده حدیثه-بیجی

داعش با بستن چهار پل در استان نینوا مانع خروج مردم از این شهر شده و از ترس آغاز عملیات ارتش عراق، حالت آماده‌باش اعلام کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، یک منبع محلی در استان نینوای عراق اعلام کرد: عناصر گروه تروریستی داعش با هدف جلوگیری از خروج مردم از استان نینوا، چهار پل ارتباطی میان شرق و غرب این شهر را با بلوک‌های بتنی بستند.

داعش از بیم آغاز عملیات آزادسازی استان نینوا، عناصر خود را به حالت آماده باش درآورده است. تروریست های داعش با اعلام نزدیک بودن زمان آغاز عملیات موصل، در ترس و وحشت به سر می‌برند.

به گزارش این منبع محلی، گروه تروریستی داعش پس از فرار شماری از عناصرش به دلیل کم شدن دستمزدشان و تمایل نداشتن به ادامه درگیری‌ها، به سربازگیری از میان کودکان اقدام کرده است.

این گروه تروریستی همچنین از زنان برای تفتیش خانه های مردم در موصل استفاده می کند و هم اکنون تنها 175 نفر از عناصرش در سواحل استان نینوا مستقر هستند.

 از سوی دیگر، لشکر هفتم ارتش عراق اعلام کرد: نیروهایی از ارتش با همکاری مبارزانی از عشایر امروز (پنج شنبه) عملیات آزادسازی مسیر ارتباطی حدیثه-بیجی را در استان انبار آغاز کرده اند.

به گفته یک منبع نظامی در لشکر هفتم، مسیر حدیثه-بیجی در دست تروریست های داعش است و آنها از این مسیر برای حمله به شهر حدیثه در 160 کیلومتری غرب رمادی استفاده می‌کنند و آزادی این مسیر ارتباط میان عناصر تروریستی را با استان صلاح الدین قطع خواهد کرد.

ارتش عراق چندی پیش شهر حدیثه را به صورت کامل از دست تروریست های داعش آزاد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار