عسلویه؛

مشارکت باور نکردنی مردم عسلویه در سرشماری

مشارکت مردم شهرستان عسلویه در سرشماری اینترنتی از 100 درصد بیشتر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بوشهر یکی از سه استان برتر کشور در سرشماری اینترنتی است و درمیان 10 شهرستان این استان، عسلویه رتبه نخست را در این زمینه دارد.

در حالی که یک روز به پایان سرشماری اینترنتی باقی مانده، آمارها نشان می‌دهد میزان مشارکت خانوارهای ساکن شهرستان عسلویه در این طرح ملی به 100 و 32 صدم درصد رسیده است.

با توجه به این که خانوارهای ساکن در هر منطقه بر اساس سرشماری سال 90 در نظر گرفته شده است بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر، در مجموع تا دیروز 63 و 74 صدم درصد از خانوارهای این استان اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کرده‌اند.

شهرستان‌های تنگستان با 73 و 52 صدم درصد و کنگان با 71 و 77 صدم درصد پس از عسلویه در رتبه‌های دوم وسوم مشارکت در زمینه سرشماری اینترنتی قرار دارند.

مسوولان سرشماری از مردم خواسته‌اند در فرصت باقی مانده به سامانه سرشماری بروند و اطلاعات خانواده خود را ثبت کنند.

همچنین از خانواده‌ها خواسته شده، کد آماری را در دسترس قرار دهند تا در زمان مراجعه آمارگیر به سرعت آن را در اختیار بگذارند.

آنهایی که به هر علتی نتوانسته‌اند در سرشماری اینترنتی شرکت کنند هم باید کارت ملی اعضای خانواده و کد پستی خانه خود را سر دست داشته باشند تا آمارگیران برای ثبت اطلاعات آنها معطل نشوند.

سرشماری حضوری از 28 مهر به مدت یک ماه اجرا می‌شود و در استان بوشهر 300 آمارگیر در این طرح مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.