بوشهر؛

فعالیت 300 آمارگیر در بوشهر

مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این مرحله به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و آمارگیران برای جمع آوری اطلاعات به در خانه همه مردم می‌روند.

 قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: 300 آمارگیر در سرشماری حضوری مشارکت دارند و به همه مناطق شهری، روستایی و عشایرنشین خواهند رفت.

 علیرضا محمدی باغملایی افزود: کسانی که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند، فقط کد آماری را به آمارگیران می‌دهند اما آنهایی که اطلاعاتشان را در سامانه ثبت نکرده‌اند باید کد پستی خانه، تاریخ تولد و شماره ملی اعضای خانواده را در اختیار آمارگیران قرار دهند.

وی از مردم خواست این موارد را در دسترس داشته باشند تا هنگام مراجعه آمارگیر کار با سرعت انجام گیرد.

 قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری استان بوشهر همچنین از مشارکت 67 درصدی مردم استان بوشهر در سرشماری اینترنتی خبر داد و گفت: با توجه به تمدید زمان این مرحله تا ساعت 24 روز جمعه سی‌ام مهر، از مردم می‌خواهیم که در این فرصت به سامانه سرشماری 95 مراجعه کنند.

محمدی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند اطلاعات ثبت شده در این سامانه را ویرایش کنند از اول تا هشتم آبان فرصت دارند این کار را انجام دهند.

 وی همچنین تاکید کرد: افرادی که اهل روستا یا شهری هستند اما در جایی دیگر سکونت دارند و تنها در تعطیلات ممکن است به منطقه خود بروند، باید محل سکونتشان را جایی بنویسند که بیشتر آنجا حضور دارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.