بوشهر؛

مشارکت 73 درصد بوشهری‌ها در سرشماری اینترنتی

73 و نیم درصد بوشهری‌ها در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری استان بوشهرگفت: استان بوشهر پس از سمنان رتبه دوم مشارکت در سرشماری اینترنتی را دارد.

علیرضا محمدی باغملایی افزود: تا کنون 236 هزار و 106 خانوار استان بوشهر اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کرده‌اند و به این ترتیب اطلاعات 825 هزار نفر از جمعیت استان وارد سامانه شده است.

وی ادامه داد: در میان شهرستان‌ها عسلویه از نظر تعداد خانوار و دیر از نظر تعداد جمعیت ثبت شده در سامانه سرشماری رتبه نخست را دارند.

محمدی با اشاره به آغاز سرشماری حضوری از دیروز از کسانی که در سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده‌اند خواست کدآماری خود را در دسترس داشته باشند تا زمان مراجعه آمارگیران بتوانند به سرعت آن را در اختیارشان قرار دهند.

وی از افرادی که در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده‌اند نیز خواست تا در مهلت باقی مانده این کار را انجام دهند و یا کدپستی منزل، شماره ملی و تاریخ تولد اعضای خانواده را در دسترس قرار دهند تا زمانی که آمارگیر مراجعه می‌کند بتواند به سرعت این اطلاعات را وارد سامانه کند.

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری استان بوشهر همچنین گفت: کسانی که اطلاعاتشان را در سامانه سرشماری ثبت کرده‌اند از اول تا هشتم آبان برای ویرایش اطلاعات زمان دارند.

محمدی تاکید کرد : هدف از سرشماری نفوس و مسکن این است که چند نفر با چه ویژگی‌هایی کجا زندگی می‌کنند، بنابراین افراد مشخصات محل زندگی خود را در سامانه سرشماری ثبت کنند نه منطقه‌ای که اهل آنجا هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.