یاسوج؛

یاسوج میزبان سوگواره ملی شعر امام سجاد (ع)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج مرکز این استان میزبان آیین اختتامیه دومین سوگواره ملی شعر امام سجاد (ع) است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رضا دهبانی پور گفت: هشت استان کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، سمنان، تهران، گیلان و گلستان در این سوگواره یک روزه شرکت می کنند.

وی تعداد شاعران شرکت کننده از این هشت استان در آیین اختتامیه دومین سوگواره ملی شعر امام سجاد (ع) را 12 آقا و خانم اعلام کرد و گفت: هر 12 نفر جزو برگزیدگان کشوری سوگواره بوده و در این آیین مورد تجلیل قرار می گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قالب اشعار ارائه شده در این سوگواره از سوی شاعران شامل سپید، کلاسیک و آزاد است.

دهبانی پور عنوان کرد: مکان برگزاری این سوگواره سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و زمان آن نیز هشت صبح تا 18 عصر فرداست.

وی ابراز داشت: قبل از ظهر در این سوگواره آیین شعرخوانی و بعدازظهر نیز سخنرانی و تجلیل از برگزیدگان انجام خواهد شد.

وی گفت: تعدادی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از جمله نماینده ولی فقیه، استاندار، معاون سیاسی و امنیتی و جمعی از متولیان مذهبی و فرهنگی استان برای شرکت در این سوگواره دعوت شده اند.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا سلیمانی مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور نیز به عنوان میهمان ویژه برای شرکت در این سوگواره دعوت شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.