یاسوج؛

تحقق اقتصاد مقاومتی با رونق صنعت گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رونق صنعت گردشگری این استان و افزایش میزان جذب گردشگر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موثر است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود باقری در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج توسعه گردشگری استان را یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد فرصت های شغلی جدید دانست.

وی گفت: واگذاری کمپینگ های گردشگری و اردوگاه های رفاهی و تفریحی به بخش خصوصی از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید برای توسعه صنعت گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: واگذاری اردوگاه های تفریحی و رفاهی و کمپینگ های گردشگری استان به بخش خصوصی در جذب گردشگر، اشتغالزایی و ارائه خدمات بهتر به گردشگران نقش بسزایی دارد.

باقری عنوان کرد: 17 اردوگاه رفاهی و تفریحی کهگیلویه و بویراحمد به منظور خدمات دهی مطلوب تر به گردشگران برای واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی به مزایده گذاشته شد.

وی ابراز داشت: با حضور نماینده سازمان بازرسی، مدیرکل دفتر فنی استانداری و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد قیمت ها و پیشنهادهای شرکت کنندگان در این مزایده بررسی و 2 اردوگاه تفریحی و رفاهی استان شامل «کوه گل» شهرستان دنا و «تنگ مهریان» شهرستان بویراحمد تعیین تکلیف شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از اردوگاه های رفاهی و تفریحی استان متقاضیان متعددی داشت و قیمت های مختلفی نیز ارائه شده بود که برای 2 اردوگاه «کوه گل» و «تنگ مهریان» برنده مزایده مشخص شد.

باقری اظهار داشت: 15 اردوگاه تفریحی و رفاهی دیگر کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلایل نظارتی و به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان به طور مجدد در روزنامه های استان آگهی خواهد شد.

وی بیان کرد: وجود جاذبه، تبلیغات، اسکان و حمل و نقل چهار رکن اساسی توسعه صنعت گردشگری است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.