یاسوج؛

25 تیم درمانی به مناطق محروم استان اعزام می شوند

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 25 تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم پنج شهرستان این استان در هفته بسیج خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید هوشنگ رحیمیان با بیان اینکه بسی جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در راستای محرومیت‌زدایی بهداشتی و درمانی تیم‌های درمانی را به مناطق محروم اعزام می‌کند، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های بهداشتی و درمانی استان تاکنون خدمات ارزنده‌ای به مناطق محروم ارائه شده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب دستگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله مرکز فوریت‌های پزشکی استان، مرکز بهداشت بویراحمد، دانشگاه علوم پزشکی،  انتقال خون، مراکز بهداشت شهرستان‌ها، جمعیت هلال احمر و سایر نهادها اذعان کرد: امیدواریم خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تعامل خوب و سازنده‌ای با نهادهای بهداشتی دارد، گفت: برنامه‌های متعددی در ایام و مناسبت‌های مختلف اجرا خواهیم کرد.

رحیمیان با بیان اینکه هفته بسیج را در پیش رو داریم و بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را در پیش رو داریم، گفت: در این هفته متناسب با هفته بسیج و همچون سنوات گذشته اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی را در دستور کار داریم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: از برنامه‌های شاخص هفته بسیج اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق روستایی و درمان رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج کانون‌های بسیج جامعه پزشکی نواحی یاسوج، گچساران، کهگیلویه، دنا و باشت هر کدام از نواحی با اعزام پنج تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم شهرستان‌ها خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

رحیمیان برپایی ایستگاه‌‎های سلامت در مصلی نماز جمعه توسط کانون نواحی بویراحمد، باشت، گچساران و کهگیلویه و دنا در محل برگزاری نماز جمعه هر شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

این مسؤول در ادامه اهدای خون توسط شورای بسیج پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزاری همایش طلایه‌داران سلامت به میزبانی بسیج جامعه پزشکی را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و گفت: در این همایش از افرادی که در برپایی بیمارستان‌های صحرایی و برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد همکاری داشتند تقدیر می‌شوند.

رحیمیان نظارت و سرکشی از مراکز پیشگیری از اعتیاد و سرکشی و عیادت از جانبازان بیمارستان سلمان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.