هشدار سازمان مدیریت بحران

احتمال جاری شدن سیل در 11 استان/ طوفان در راه تهران و البرز/ جاده های شمال و شمال غرب برفی می شوند

سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به «وزش باد خیلی شدید» در تهران و البرز و وقوع سیل در 11 استان کشور هشدار داد.


احتمال جاری شدن سیل در 11 استان/ طوفان در راه تهران و البرز/ جاده های شمال و شمال غرب برفی می شوندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان مدیریت بحران نسبت به احتمال جاری شدن سیل بر اثر بارش شدید باران در 11 استان کشور هشدار داد.

این سازمان با اشاره به اطلاعیه هواشناسی اعلام کرد: برای امروز در 11 استان خوزستان، کردستان، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد ، شمال بوشهر، ایلام، و لرستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها پیش بینی می شود.

همچنین وزش باد خیلی شدید گاهی با رگبار و رعد وبرق در استانهای البرز و تهران بویژه در بعد از ظهر و شب را شاهد خواهیم بود.

در استان های گیلان، مازندران و گلستان نیز بارش باران و وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر در مناطق کم ارتفاع و دشت و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

همچنین بارش باران و به تدریج بارش  برف همراه با وزش باد شدید در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی را شاهد خواهیم بود.

انتظار میرود که در جاده های کوهستانی شمال غرب و شمال کشور تردد جاده ای به سبب بارش برف، مه غلیظ و کولاک برف در گردنه های کوهستانی با اختلال همراه باشد. 
بدلیل بارش برف و برگدار بودن درختان احتمال شکسته شدن درختان در اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی  وجود دارد.

از این رو توصیه می شود، ضمن رعایت نکات ایمنی اقدامات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار