یاسوج؛

مرحوم سید کرامت الله ملک حسینی از مفاخر ملی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شخصیت دینی و علمی مرحوم سید کرامت الله ملک حسینی گفت: این عالم ربانی از مفاخر ملی است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی گفت: سوابق مبارزاتی، علمی و خدمات گسترده آیت الله ملک حسینی به حوزه‌های علمیه فارس و کهگیلویه و بویراحمد فراموش نشدنی است.

آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهکیلویه و بویراحمد در 12 آبان 1391 به دلیل عارضه جسمی در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زنده یاد آیت الله ملک حسینی نماینده فقید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد شخصیت برجسته‌ای بود که به زیور دیانت و شجاعت آراسته بود و سوابق مبارزاتی وی قبل از پیروزی انقلاب در مبارزه با حکومت ستم شاهی و دستگیری از سوی ساواک زبانزد عام و خاص است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه بیت مکرم آیت الله ملک حسینی همواره پایگاه اجتماعی و معنوی ویژه‌ای برای مردم کهگیلویه و بویراحمد بوده است، افزود: خلف صالح آیت الله ملک حسینی هم اینک به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم این خطه در مجلس خبرگان رهبری خدمتگزار لایقی برای مردم شهید پرور این دیار است.

وی اظهار کرد: مردم انقلابی کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور در آیین چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی آیت الله ملک حسینی که در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار خواهد شد، بار دیگر روحیه ولایت مداری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

چهارمین سالگرد رحلت آیت الله ملک حسینی بعد از ظهر امروز/چهارشنبه / در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.