انعقاد قرارداد با وزارت دفاع برای اجرای هزار و 200 پروژه دانشگاهی

معاون پژوهشی وزارت علوم از انعقاد قرارداد با وزارت دفاع برای اجرای هزار و 200 پروژه در دانشگاه‌ها خبر داد.

وحید احمد معاون پژوهشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: یکی از کارهای اساسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیدگی به پروژه های در حال تکمیل و انعقاد حلقه ارتباطی دانشگاه و صنعت است.

وی ادامه داد: در این زمینه پروژهایی در حال اجرا هستند و بسیاری از آنها هم به نتیجه رسیده و هم رونمایی شده‌اند؛ بنابراین این‌ها پروژهایی هستند که در حال حاضر در حال انجام بوده و یکی از هدف های ما توسعه این پروژه ها است.

معاون پژوهشی وزارت علوم تصریح کرد: علاوه بر اینها تعدادی پروژه جدید را در این زمینه پیش‌بینی کرده ایم که امیدواریم به این تعداد اضافه شود.

احمدی افزود: در این طرح حدود 9 پروژه کلان در حوزه های دفاعی و دیگری در قسمت هایی مانند وزارت نفت و تعدادی دیگر در قسمت های مختلف تعریف شده است.

وی گفت: به غیر از این موارد، پروژه هایی دیگری در قسمت های کشاورزی و همین طور صنعت را داریم که پروژه های مختلفی در حال انجام است و با بسیاری از بخش های دیگر در حال مذاکره هستیم.

احمدی تصریح کرد: انعقاد قرارداد با وزارت نفت در مورد ازدیاد برداشت از مخازن نفتی در 20 میدان نفتی در سال گذشته و 12 پروژه در زمینه صنایع پایین‌دستی در سال جدید و تفاهم‌نامه همکاری با وزارت نیرو برای انجام پروژه‌های مشترک از برنامه های این وزارت خانه است.

معاون پژوهشی وزارت علوم بیان کرد: در حال حاضر با همکاری وزارت دفاع برای اجرای بیش از یک‌ هزار و 100 پروژه، قراردادهایی با وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست، هوا و فضا و غیره در این بخش صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار