اهواز؛

روانی ترافیک در دو مرز خوزستان

توصیه می کنیم هنگام ورود به کشور استراحت لازم را داشته باشند و با خستگی و خواب آلودگی رانندگی ننمایند تا جان خود،عزیزانشان و سایر هموطنان به خطر نیافتد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رییس پلیس راه خوزستان گفت: ترافیک اهواز به سوسنگرد و اهواز به خرمشهر نیمه سنگین و روان است.

محور خرمشهر –چذابه و بستان- چذابه سنگین و نیمه سنگین است خصوصا محور بستان – چذابه که تردد به کندی صورت می گیرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی،اظهار کرد:با توجه به اینکه خروج کمتر شده و نهایتا تا امشب زائران بخواهند خارج شوند مسیر رفت نسبت به قبل مشکلات کمتری دارد اما در مسیر برگشت ترافیک سنگین است.

وی در رابطه با ظرفیت پارکینگ های شلمچه و چذابه بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از زائران ذدر حال برگشت هستند، پارکینگ ها نیز خالی می شوند و ما می توانیم از این ظرفیت استفاده نماییم.

در مرز چذابه با توجه به کم شدن حجم خروج زائران حسینی در هردو لاین رفت وبرگشت ترافیک روان است و گره ترافیکی که در این مرز بود باز شده است.

دولتشاهی افزود: پیش بینی می شود فردا و پس فردا ترافیک سنگینی در مسیر برگشت زائران مشاهده شود اما با همکاری تمام ارگانها مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

سرهنگ رضا دولتشاهی،به زائران اربعین حسینی توصیه کرد : در روزهای اخیر که بازگشت زائران بیشتر بود حوادث رانندگی زیادی به دلیل خستگی و خواب آلودگی مسافرانی که رانندگی می کرند رخ داد به زائران به شدت توصیه می کنیم هنگام ورود به کشور استراحت لازم را داشته باشند و با خستگی و خواب آلودگی رانندگی ننمایند تا جان خود،عزیزانشان و سایر هموطنان به خطر نیافتد.

وی در پایان تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی تانکر، کامیون و تریلی ها نیز در حال اعمال است و تا کنون حدود 50دستگاه در مسیرهای منتهی به مرز توقیف شده اند تا پس از اتمام مدت اعمال محدودیت ترافیکی  اجازه خروج به آنها داده شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.