سپهرزاد گفت: معتقدم مربیان داخلی می توانند کمک شایانی به رشته دو و میدانی در سال های آینده کنند.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد اردوهای تیم ملی دو و میدانی در کیش بیان کرد: هم اکنون دو و میدانی کاران در اردوی کیش زیر نظر مربیان در حال تمرین کردن هستند چرا که همه شرایط برای ورزشکاران مهیاست.

وی ادامه داد: ورزشکاران در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تمرین می پردازند و بدون هیچ حاشیه ای در حال پشت سر گذاشتن مراحل این اردو هستند.

عضو کمیته فنی فدراسیون درباره مربیان خارجی دو و میدانی گفت: قرار نیست این مربیان وارد کشور شوند، بلکه فقط می خواهیم با آنها جلسه ای برگزار کنیم و اگر با این مربیان به توافق نهایی برسیم با آنها قرارداد منعقد خواهیم کرد.

قهرمان اسبق هفتگانه در پاسخ به این سوال که آیا به عرصه ورزش باز خواهد گشت یا خیر،پاسخ داد: هنوز تصمیمی در این باره اتخاذ نکرده ام اما ظرف هفت یا 10 روز آینده مشخص می شود که آیا به دو و میدانی باز خواهم گشت یا خیر.در صورت برطرف شدن مشکلات مالی ورزش قهرمانی را از سر می گیرم.در صورت بازگشت به اردوهای تیم ملی بدون مربی اختصاصی تمریناتم را برای حضور در رقابت های مختلف پیگیری خواهم کرد.

وی درباره شرکت رئیس فدراسیون در نشست کنگره جهانی دو و میدانی اظهار کرد: به هر حال تمام کشورهای عضو فدراسیون جهانی دو و میدانی دوست دارند با شرکت در این نشست به رشد و پیشرفت دو و میدانی کشورشان کمک کنند، در آنجا تمام روسای فدراسیون های دو و میدانی جمع می شوند و با یکدیگر نشست صمیمانه ای را برگزار می کنند و مباحثی را که نیاز به تصویب شدن دارد را به تصویب می رسانند.

عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه آیا فدراسیون از مربیان داخلی حمایتی می کند یا خیر،اضافه کرد: بله مسئولان فدراسیون به طور جدی به دنبال حمایت از مربیان داخلی هستند چرا که هم اکنون بیشتر ورزشکاران ما زیر نظر مربیان داخلی در حال تمرین کردن هستند و فکر می کنم مربیان داخلی می توانند کمک شایانی به رشته دو و میدانی در سال های آینده بکنند.

سپهرزاد در پایان در خصوص اینکه آیا دونده دیگری به اردوهای تیم ملی دو و میدانی در مراحل بعدی اضافه می شود یا خیر،خاطر نشان کرد: بله ورزشکاری که بتواند در مسابقات داخل سالن کشور به رکوردهای مورد نظر فدراسیون دست پیدا کند به اردوهای تیم ملی در مراحل دوم و سوم اضافه خواهد شد و آن ورزشکارانی هم که نتوانند سطح توقعات مسئولان فدراسیون را بر آورده کنند از لیست تیم ملی خط خواهند خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار