هجوم مو‌ش‌ها به توریستی‌ترین شهر جهان

معضل حمله موش‌ها به پایتخت فرانسه بر دیگر مشکلات عدیده این شهر افزوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس 24، پاریس این روزها با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می کند. علاوه بر آلودگی شدید هوا و ترس از وقوع حملات تروریستی، حمله موش ها به این شهر نیز بر دیگر مشکلات افزوده است. 

پاریس در حالی درگیر مبارزه با موش های صحرایی است که با نزدیک شدن تعطیلات کریسمس در تلاش است گردشگران بیشتری را جذب کند.

از اواخر نوامبر (30 روز منتهی به 11 آذر)، پاریس درگیر حمله موش ها است. روز به روز بر تعداد این موش ها در پایتخت فرانسه افزوده می شود. وخامت اوضاع به حدی است که دست کم 9 پارک مرکزی این شهر برای مقابله با ازدیاد بی رویه این جانوران جونده موقتا تعطیل شده است.

گفته می شود حدود 4 میلیون موش جونده در این شهر جولان می دهند؛ یعنی به ازای هر شهروند، 1.75 موش در پاریس وجود دارد. برای مبارزه با حمله موش ها برنامه هایی متعددی در دستور کار قرار گرفته است. استفاده از تله موش در سطح شهر و سمپاشی از این قبیل اقدامات است. با این حال، عده ای نیز از کشتن موش ها ناراحت هستند. در یک پایگاه اینترنتی حدود 21 هزار امضا برای "پایان دادن به قتل عام موش ها در پاریس" جمع آوری شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۱ دی ۱۳۹۵
منم با اون 21 هزار منورالفکر پاریسی هم عقیده ام! چرا این موشای بدبختو میکشین بذارین کل شهرتونو نیست و نابود کنن بابا راحت شیم.خخخخ
آخرین اخبار