تبریز؛

جدال همسایه های جدولی در گام پایانی نیم فصل نخست

هفته پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر، فردا (دوشنبه) با برگزاری دو مسابقه به پایان می‌رسد و گسترش فولاد تبریز در آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شاگراحردان فراز کمالوند که این روزها نتایج خوبی در لیگ برتر می‌گیرند و توانسته‌اند خود را از پایین جدول جدا کنند، در بازی هفته چهاردهم موفق شدند استقلال خوزستان را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارند و سه امتیاز شیرین و ارزشمند به اندوخته‌های خود اضافه کنند.
اما صنعت نفت‌ آبادان در بازی قبلی خود با سه گل مغلوب فولاد خوزستان شد و روحیه خوبی در بازی فردا مقابل آبی‌پوشان تبریزی ندارد.
البته گسترشی‌ها در بازی آخر خود، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میدان رفتند که با شکست دو بر صفر مقابل ذوب‌آهن، از رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات باز ماندند و به دنبال تلافی این باخت هستند.
گسترش فولاد هم اکنون با 17 امتیاز در رده دهم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با 16 امتیاز، یازدهم است، بنابراین، این موضوع بر حساسیت‌های مسابقه فردا اضافه می‌کند.
گفتنی است، براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، پیرو درخواست باشگاه گسترش فولاد تبریز و موافقت باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی تغییر ساعت بازی جهت رسیدن به پرواز برگشت تیم به تبریز، این بازی، به جای ساعت ۱۵:۳۰ که پیش از این موعد مقرر شده بود، از ساعت ۱۴:۱۵ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.