اردبیل؛

عضویت بیش از یک هزار نفر در جمعیت هلال احمر شهرستان نمین

فرماندار نمین گفت: بیش از یک هزار نفر در جمعیت هلال احمر شهرستان نمین عضویت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد عبدالعلی پور با بیان این مطلب که هلال احمر از جمله سازمانهایی است که در کمک به نیازمندان همیشه پیشرو و موفق عمل کرده و در عرصه بین المللی هم نسبت به انجام وظیفه خود کمک حال بشریت بوده است گفت: در شهرستان نمین با عضویت یک هزار نفر در جمعیت هلال احمر امر کمک رسانی به مردم در حال انجام است.

وی افزود: فعالیت هلال احمر در بخشهای مختلف از جمله تربیت نسل جوان، جذب نیروهای داوطلب، آموزشهای علمی و کاربردی و سازماندهی نیروهای متخصص ناشی از دید همه جانبه این نهاد به امورات بشر دوستانه است.

فرماندار نمین با اعلام این خبر که جمعیت هلال احمر شهرستان نمین توانسته 4 تیم متشکل از 5 نفر برای انجام ماموریت های واکنش سریع در مواقع بحرانی تشکیل دهد اظهار داشت: با توجه به اینکه استاندارد کشور برای هر شهرستان یک تیم است اقدام هلال احمر شهرستان نمین در این راستا قابل تحسین است.

عبدالعلی پور با بیان اینکه عملکرد هلال احمر بر اصول بی طرفی و دور بودن از سلیقه ها و بازی های سیاسی است، اظهار داشت: فعالیت اعضای جمعیت هلال احمر کمک به همنوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی است.

وی هلال احمر را یک نهاد خیر خواهانه دانست و افزود: کسانی را که در این نهاد همکاری داوطلبانه دارند، فرشتگان نجاتی هستند که جامعه انسانی همیشه به وجود آنها نیازمند است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود برای بازسازی ناوگان ترابری و امکانات امدادی مورد نیاز هلال احمر شهرستان نمین قول پیگیری و مساعدت داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار