ایلام؛

دوره آموزشی جوشکاری آرگون برای کارآموزان واسط عراق

استاندار ایلام گفت: آمادگی داریم تجربیات خود در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، فنی و حرفه ای را در اختیار کارآموزان عراقی قرار دهیم.

دوره آموزشی جوشکاری آرگون برای کارآموزان واسط عراقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدرضا مروارید در آیین اختتامیه دوره آموزشی جوشکاری آرگون ویژه کارآموزان بین المللی بیان کرد: طی سه سال اخیر با توجه به ارتباط و علاقه استاندار واسط همکاری های تنگاتنگی در زمینه های مختلف میان ایلام و این استان عراق آغاز شد و با توجه به اشتراکات فرهنگی و دینی و روابط قومی و قبیله ای میان مردم 2 استان می توان این مناسبات را در حوزه های مختلف تعمیم داد.

وی ادامه داد: مناسبات 2 استان در زمینه های مختلف ورزشی، قرآنی و همچنین به منظور جلوگیری از بیابان زایی آغاز شده و با توجه به اینکه وزارت علوم عراق مدرک دانشگاه ایلام را مورد تایید قرار داده است، می توانیم در زمینه پذیرش دانشجویان عراقی نیز همکاری ها را گسترش دهیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان یادآورشد: دوره تخصصی جوش آرگون برای کارآموزان استان واسط عراق از 24 مهرماه سال جاری آغاز شد و 17 دی ماه به پایان می رسد.

رضا نصری خاطرنشان کرد: 22 نفر از اتباع عراقی در این دوره آموزشی شرکت کردند که 18 نفر موفق به پایان رساندن دوره شده و گواهینامه مهارت مربوطه را کسب کردند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.