دیر:

416 دانش‌آموز زیر پوشش خدمات کمیته‌امداد

رئیس کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) دیر استان بوشهر گفت: 416 دانش آموز در این شهرستان زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد هستند.

416 دانش‌آموز زیر پوشش خدمات کمیته‌امداد
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسلم انیژپور افزود: از این مجموع 215 نفر پسر و 201 نفر دختر هستند و 100 نفر از دانش‌آموزان مقطع تحصیلی متوسطه از کلاس‌های آموزشی کنکور استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه هدف کمیته امداد این است که هیچ دانش آموزی بخاطر مشکلات مادی و عدم توانایی تامین هزینه تحصیل، از ادامه تحصیل باز نماند، اظهار داشت: تامین هزینه تحصیل و مایحتاج زندگی، شامل پوشاک و نوشت‌افزار را کمیته امداد و خیران تامین می کنند.

رئیس کمیته امداد دیر افزود: همچنین 118 دانشجو از خدمات این نهاد بهره مند هستند که 75 نفر از آنان در خارج از شهرستان و در دانشگاه‌های مختلف تحصیل می کنند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 800 میلیون ریال در بخش هزینه های تحصیلی و فرهنگی افزاد زیر پوشش کمیته امداد دیر هزینه شده است.

انیژپور یادآورشد: پرداخت هزینه های تحصیلی و خدمات به دانش آموزان و دانشجویان در کانو‌ن‌های فرهنگی، پیگیری امور تربیتی و تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، برگزاری کلاسهای آموزشی، اعزام جمعی به اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی از اقداماتی است که کمیته امداد امام به این قشر ارائه می کند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.