افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح منطقه ویژه پارس‌جنوبی

قائم مقام سازمان منطقه ویژه پارس از افتتاح و بهره‌برداری تقاطع غیرهم‌سطح شهدای خلیج فارس منطقه ویژه پارس جنوبی همزمان با ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الله فریدونی با اشاره به ساخت تقاطع غیر هم‌سطح در منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: احداث و ساخت این پروژه برای توسعه زیرساخت‌ها و گسترش پروژه‌های زیر بنایی و عمرانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف تسریع و تسهیل تردد و حرکت خودروهای سبک و سنگین از ابتدای سال 93 در دستور کار مهندسان  منطقه یک پارس جنوبی قرار گرفت که به کمک مهندسی ارزش مبلغ قرارداد از 36 میلیارد تومان به یک سوم یعنی 12 میلیارد تومان و مدت زمان پروژه از 48 ماه به 23 ماه کاهش یافت.

وی افزود: همه گروه‎های فعال در این پروژه با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای اجرای مطلوب و موثر در سه شیفت کاری فعالیت داشتند که این حجم عملیات عمرانی در حوزه طرح‌ها و پروژه های عمرانی و جاده‌ای کشور چشمگیر و قابل توجه است.

فریدونی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های کارشناسی و فنی، مدت زمان اجرای این پروژه از پنج سال به 22 ماه کاهش یافت و با تامین اعتبار و صرف هزینه 36 میلیارد تومان بزودی تکمیل و به بهره برداری  می‌رسد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.