مساجد روستایی استان بوشهر نوسازی و تجهیز می‌شوند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از تجهیز . نوسازی مساجد روستایی استان بوشهرخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، ذوالفقار عباسی‌فر صبح سه‌شنبه در حاشیه تجهیز مسجد روستای ابوالفیروز شهرستان دشتستان که با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا می‌شود اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم سازمان بسیج سازندگی استان در عرصه محرومیت زدایی احداث، تجهیز، تکمیل و بهسازی مساجد در روستاها و مناطق کم برخوردار است.

وی اضافه کرد: مسجد به عنوان یک پایگاه مهم نقش اساسی در انجام برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی دارد و آن را به‌عنوان یکی از سالم‌ترین کانون‌ها برای تربیت جوانان و نوجوانان به خصوص در روستاها و مناطق کم برخوردار می‌شناسیم.

‌عباسی‌فر اظهار داشت: به لطف خدا امروز در روستای ابوافیروز شهرستان دشتستان یکی از مساجد که بنای آن نوسازی شده است، به متراژ ۴۰۰ متر مفروش خواهد شد که این عمل خدا پسندانه با همکاری مجموعه بسیج سازندگی استان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و پیگیری‌های هیئت امنای محترم مسجد در حال انجام است.

وی ادامه داد: علاوه بر مسجد روستای ابوالفیروز شهرستان دشتستان که امروز روند فرش شدن آن به اتمام می‌رسد، ۱۴ مسجد نوساز دیگر در نقاط مختلف استان به متراژ ۲ هزار و ۶۰۰ طی هفته جاری فرش خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی استان آمادگی دارد در حوزه محرومیت زدایی در روستاهای کم برخوردار حضور پیدا کند و به مردم خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: روستائیان عزیز می توانند نیازهای مساجد خود را به حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج سراسر استان اعلام کنند. بسیج سازندگی استان به صورت متمرکز به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اعلام نیاز می‌کند و بعد از آن نسبت به تهیه نیازمندی‌ها اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.