تظاهرات مقابل اداره مهاجرت شهر فینیکس آمریکا

تظاهرکنندگان ‌آمریکایی با تجمع مقابل اداره مهاجرت شهر فینیکس از خروج دو دستگاه ون نیروهای امنیتی از این اداره که گمان می رفت در حال اخراج یک زن مهاجر از این کشور باشد ، جلوگیری کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس ؛ تظاهرکنندگان ‌آمریکایی از خروج دو دستگاه ون نیروهای امنیتی از اداره مهاجرت شهر فینیکس که گمان می رفت در حال اخراج یک زن مهاجر از این کشور باشد جلوگیری کردند. 

به گزارش رسانه های آمریکایی، این تظاهرات چهارشنبه شب و بعد از آن آغاز شد که یک زن مهاجر که مادر دو کودک است در اداره مهاجرت و گمرک این شهر در جریان کنترل های عادی بازداشت شد. به گفته فعالان، این اقدام در راستای تلاش های دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای اخراج مهاجرانی است که به صورت غیرقانونی در این کشور زندگی می کنند. این در شرایطی است که در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، اخراج این دسته از مهاجران در اولویت قرار نداشت. 

فعالان طرفدار حقوق مهاجران که از اخراج احتمالی این زن 36 ساله به مکزیک هراس داشتند ورودی ساختمان اداره مهاجرت را نزدیک مرکز فینیکس مسدود کردند. نیروهای امنیتی نیز با دخالت در این ماجرا چندین نفر را بازداشت کردند. فعالان گفتند خودروهای ون اداره مهاجرت بعدا از طریق مسیر دیگری از این ساختمان خارج شدند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار